Old enough to know better, too young to give a fuck

Det enda jag gjort idag är det jag sa att jag skulle göra - ingenting. Har bara åkt till ICA med pappa och amanda.
.
Imorgon måste jag plugga inför matte provet vi har på måndag. B-del = Skit svår. Och att Cristopher rättar proven på ett konstigt sätt så känns det inte precis lugnande. Man kan få 20 poäng och ändå få IG och man äknar fel på ett ställe men får alla rätt på ett annat och jag vet inte vad han sa. Det här är vårat första prov med honom så jag är inte säker på hur han gör. Sofia räknade bara ihop poängen och så fanns det gränser på IG/ G / VG /MVG, jag tror att man behövde 16 poäng för G and that's it, men det är inte så med Christopher - tror jag. Ingen aning.
.
Okeej haha mycket matte skit jag skrivit om nu ;) Engelska prov på torsdag but no worries about that! Hoppas bara jag får som på senaste på provet, MVG :) Ska plugga (läsa igenom) det också. Så ska jag till mamma, packa, träna, duscha, äta, sova och allt. Hatar söndagar dom är alltid så stressiga för mig. Ännu en dålig grej från separationen, tack mamma och pappa! :) :@



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback