Music on, world off

Några av mina annorlunda favorit låtar från min spotify lista* :
¨
Ja som ni ser har jag väldigt blandad musiksmak. Jag älskar KISS samtidigt som ABBA, Justin Bieber och Elivs Presley, Beyoncé och AC/DC, Kapten Röd och Christina Aguilera, Eminem och Katy Perry, Lasse Berghagen till Michael Jackson!
Jag älskar Rock, Rock'n Roll, Pop, Hiphop, svenska gammeldagsa låtar, rapp, RnB, och allt vad det nu finns. (Okej verkligen inte EMO låtar och sånt!!) Det finns svenska låtar, alltså riktigt svenska låtar som jag bara älskar.
¨
ABBA och svenska låtar har jag fått från mamma, Rock/Rock'n Roll från pappa och Pop/Hiphop/RnB/Rapp från att, ja att vara tonåring då alla lyssnar på dom låtarna.
¨
Såklart älskar jag inte allt i alla musiksmaker, det finns bra och dåliga låtar/artister.
¨
Visste ni t.ex. att jag varit på en svensk Mamma Mia teater uppsättning i Stockholm 3 gånger?
Att jag kan texter till KISS, AC/DC och Judas Priest låtar?
Att jag varit på en Lady Gaga konsert?
Att jag varit på 2 Grease teatrar? Och att jag älskar den filmen?
¨
*OBS. Länkarna på låtarna är till YouTube, inte Spotify!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback