Onepiece

Min goda vän Michaela skrev på sin blogg om Onepiece's och om hur skönt det måste vara nu på vintern att gå omkring med hemma, och att hon ville ha en så kom jag på hur mycket jag också vill ha en! Tänk hur skönt det måste vara att ha en mysig, och varm såm där hemma och gå omkring med! Inte att gå ut med haha för det är så fult på vissa. Jag har faktiskt sett några som passat i det. Men jag skulle aldrig vilja/våga ha en utomhus! Inte ens till ICA eller lidl, (ICA - när jag är hos mamma, lidl - när jag är hos pappa haha) skulle vara skit pinsamt!
.
Okej men jag vill verkligen ha en! :( Men dom kostar typ 800+.. Lite dyrt! Ska nog kolla i Thailand och se om dom har nån snygg där :D Fan vad skönt och mysigt att ha runt julen och hela vintern! Efter Thailand som är skit varmt i och man fryser ihjäl i Sverige haha! Men då ska jag inte ha en med dragkedja, vill hitta en med knappar eller knappar och dragkedja om det finns. För om dragkedjan fastnar kan man ju inte skicka tillbaks den till Thailnad och fåd en lagad eller en ny :P
.
Några jag vill ha :
890 :-
890 :-
1 980 :-
Den här vill jag ha men jag + vitt = Fläckar, så det kan jag inte ha :( Meen den finns i :
1 980 :-
.
Det finns affärer i Sverige, i b.la Stockholm och västerås så kanske kan åka dit någon gång och kolla :D Kanske finns fler där än på hemsidan, jag vet inte. Dom kanske inte har några alls i butiken, men det skulle vara lite konstigt :/
Deras hemsida kan ni gå in på om ni klickar på Onepiece ordet som är ljusrosa :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback