People aren't afraid of saying 'I love you'. They're afraid of hearing the response.

¨
Bloggen har varrit orörd i 2 dagar, ledsen för det. Har tänkt på att skriva men ja, jag var så stressad så jag orkade inte. Men nu mår jag mycket bättre! Känner mig inte pressad eller stressad eller något!
¨
Igår var jag med i skolan, sedan med Qui och Jessica och så sov jag hos mamma för pappa var på någon ''Kick Off'' med jobbet i Stockholm och kom inte hem förs ca 02.00, och det är lite läskigt ensam på natten här i Myrtorp. Och då kunde jag inte blogga - eller hålla på med min dator överhuvudtaget - för kunde inte ta med mig min data.
¨
Idag så har jag gjort lite saker, sedan på kvällen åt jag och pappa från Vietnam Kök sedan har vi kollat på film :)
Imorgon så ska jag till mamma, duscha, och ja - allt jag gör på söndagar. Nu ska jag fortsätta kolla på X-men och hålla på med min älskade och underbara dator! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback