Setting my phone on my bed, then BAM!! It disappears..

...
... Är vad jag borde göra just nu! Men sitter uppe, håller på med datan och bloggar. Men ska faktiskt alldeles strax gå och lägga mig. Just nu sover pappa och Gimmi medans mamma sitter i en bil just nu, med hennes bästa vän Leila. Dom är på väg till Ullared, där dom ska vara i en dag. Dom kommer hem imrogn natt. Själv har jag aldirg varit i Ullared, även om jag velat åka dit. Men nästa sommar lovar mamma att hon ska ta med mig dit. Då ska vi typ boka en stuga och sova en natt. Därmed på sommaren, vem vill sova i en stuga på vintern liksom?
¨
Iallafall, just nu önskar jag bara att höstlovet ska komma så man slipper skolan, även om det bara är för en vecka. Då är det inte heller långt till min födelsedag som är tisdag v.46 (15 November) och inte heller långt kvar till Thailand i 2 veckor (i december), sedan komma hem den 21a, gå till skolan den 22a och få jullov den 22a i te veckor! Så jävla skönt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback