Some people just need a high-five.. In the face.. With a chair...

¨
Jag är verkligen den duktigaste människan i hela världen på att plugga.. Jag skulle ha pluggat igår och idag till NO provet på onsdag som jag inte kan ett smack om och har jag gjort det??? NEJ! Fuuu, jag kommer få IG! Jag måste seriöst skärpa mig.. Jag borde ha typ TV (och data men det kan jag VERKLIGEN inte leva utan) förbud i typ en vecka. Förutom på tisdagar 20.00 - 22.00 för då är det Outsiders och Desperate Housewives, och inte 21.00 - 22.00 på måndagar för då är det 2 ½ män och Svenska Hollywoodfruar.. Men annars borde jag ha det, så jag pluggar. Okej en vecka hjälper ju inte för resten av året, men jag borde faktiskt sluta kolla så mycket på TV..
¨
JAG LOVAR ATT TILLS PÅ ONSDAG SKA JAG KUNNA ALLTING OM NO:N!! Ska fan plugga! Och har bara nu 3 dagar på mig så ska för in i helvete sköta mig! Önskar jag var som Jessica, för hon pluggar verkligen :(
¨
Jag suger...


ja, du suger!

2011-10-19 | 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback