Tanke blogg!

.
Min blogg är en ''tanke blogg''. Jag skriver inte professionellt, eller för att folk ska läsa, utan det är min virtuella dagbok! Vet inte varför jag skrvier detta, men jag tänkte nyss på det och ja, efter som detta är en tanke blogg och jag tänkte det så skriver jag det haha! ;) 
.
Kommer ihåg är jag lekte med Littlest Pet shop (ni vet dom där djuren med gungande, stora huvuden       ) och så kom det någon dagbok som man gjorde något så öppnades den. Åh jag ville verkligen ha den! Men det fick jag inte.. Kanske som tur va för jag slutade leka med dom sen.
.
Jag vill ha en dagbok, men ändå inte för jag gillar inte att skriva för hand. Hahha. Så min blogg är min dagbok!
.
Äve fast jag inte kan skriva så mycket av mina tankar och funderingar som jag har eftersom folk läser min blogg, vilket är kul, jag gillar att folk läser min blogg och kommenteraer :)
.
Det påminer mig om att ajg fick en kommentar från Malin! Hon kommenterade : Vilken fin blogg du har! Och som svar på det : Tack så mycket! :D Haha lite rörig är den men mitt huvud är rörigt så ja haha ;) Och vad coolt att du kommenterar min blogg ända från USA! :D
.
Update : Såg nyss att Malin hade en blogg så Malin jag svarade på din blogg också haha ;)
.
Måste verligen sova nu! Klockan är snart kvart i två på natten.. Men jag är inte så trött :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback