That awkward moment when you say goodbye to someone and they end up walking in the same direction.

¨
Blev inget blogginlägg igår, men var upptagen hela dagen och på kvällen med! Var hos Mats och Robert med släkten, och så kollade jag och mamma på film på kvällen. Idag ska vi också till Mats och Robert igen och släkten kommer igen för idag så kommer Mats tjej Laila ta med sig sina nya valpar! Chiuaua valpar. Så dom vill jag gärna träffa :D Nej nu ska jag gå och äta något!
¨
PS. Ni har väll inte glömt ställa tillbaka klockorna idag? Vintertid nu = sova en timma längre!
Min data ställer om sig själv men det gjorde inte min kära mobil så vaknade 09.00 fast jag skulle vakna 10.00, kuligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback