That moment when you’re laughing so hard you think you might die.

Har inte varit i skolan idag, jag är inte sjuk direkt, men jag har svåra sömnproblem som gör att jag har verkligen jätte svårt att somna, även om jag skulle åka runt hela jorden på en dag och vara utmattad kanske jag inte skulle kunna somna. Så sov bara ca 1 timma inatt och när jag vaknade kändes det som om jag skulle tuppa av vilekt sekund som helst. Så stannade hemma och sov till typ 14.00..
¨
Har iallafall pluggat lite idag! Ska göra det mer senare för kan inte såå mycket. Det är så jävla svårt och Nina använder jätte konstiga ord. Typ ''kortfattat definerat meterologi'' och sånt. Man fattar ingenting :(
¨
Just nu vill jag bara spela sims! Btw på tal om sims så har pappa bokat The Sims 3 Pets : Limited Edition :D Kommer få den om några dagar :D Okej ska kolla klart på Scrubs sedan spela sims, plugga och duscha, Ciao!


Fin blogg!

Vilka bloggar lässer du? :)

2011-10-18 | 00:39:06

Du... som brukar klaga på mig... DU är likadan som mig juh!!! >.<

2011-10-19 | 08:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback