The Sims 3 Pets

Okej bara så ni vet, kommer jag låta som värsta nörden nu med först Damon Salvatore/The Vampire Diaries/Ian Somerhalder inlägg och nu The Sims men aa,  jag är värsta nörden när det gäller Sims, TVD och Justin Bieber haha ;)
Om exakt 5 dagar (den 20 Oktober) kommer The Sims 3 Pets ut!! :D Har längtat så mycket efter den! Man kan ha hundar, katter, hästar, hamstrar, fåglar, fiskar och jag vet inte vad, tror sköldpaddor?, och så kommer det finnas tvättbjörnar och rådjur! Och man kommer inte bara få bestämma hur djuret ska se ut utan också personligeheten, den kan vara lugn, aggressiv, lat, trög, jakt intresserad och hästarna kommer man kunna tävla med! Åh jag MÅSTE ha det här spelet! På cdon.com så kan man förboka The Sims 3 Pets eller The Sims 3 pets Limited Edition, båda, för bara 299 kr!! Ska förboka ett så fort mamma kommer hem!! :D
¨
HÄR kan ni se ''trailern''! OBS. Står 18 Oktober på videon men datumet är satt på 20e!
¨




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback