What starts with F and ends in UCK? Firetruck.

¨
Jag kommer dö. Det här kommer vara det sista ni läser av mig.... I'll be ded tomorrow. Nej, ''skämt'' åsido, jag har en sådan otroooolig mensvärk så det känns som om jag ska dö. Det slutar inte, det bara trycker och gör hemskt ont. Har gjort det super länge nu! Fan vad obbigt det är att vara tjej, killar har det mycket enklare. Dom slipper mens och allt det innebär (värk, blödande, rädslan över att det ska läcka, byta binda 100 gånger om dan, inte kunna ha alla kläder), födande, allt. Jag hatar att vara tjej, vill vara kille. Haha nej, varför skulle jag vilja vara utan hjärna?
¨
Babbla. Det är jag bra på. Men min mensvärk gör sååå oooooont. Hejdå ska gå och dö nu. Bluuää...
¨
Btw, visst är jag bra på att dölja att jag är ''i den tiden av månaden''?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback