If I die please tell Ian Somerhalder that I loved him!

Ska inte vara med några idag för jag började känna mig konstig, ont i magen och huvudet. Såå senaste timmen har jag suttit vid datan (jag vet, inte bra..) och först kollat på senaste avsnittet av The Vampire Diaries säsong 3 igen och igen och sedan suttit och kollat på Damon Salvatore och Damon & Elena videos på youtube! Jag säger bara en sak : Jag älskar Damon Salvatore. 1000% Team Damon är jag! Och det verkar som om dom som gör TVD är på Team Damon också för som det ser ut just nu i serien så är Damon bättre på alla sätt och vis! :D Och såklart det bästa - Elena älksar Damon, hon har erkännt det och allt ;) Jag älskar deeeeeeeeeeeet! Bara jag tänker på det blir jag såå glaad :D
¨



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback