Without me, you would just be aweso

Har så tråkigt just nu. Meen det spelar ingen roll så länge till för ag ska gå och lägga mig snart. Men innan jag gör det vill jag bara berätta om en fantastisk sida för er :
.
En Justin Bieber novell! Jag vet, nu säher dom flesta av er säkert fuck this shit men den är verkligen, verkligen bra. Även om det inte varit Justin Bieber novell skulle jag fortfarande älska den lika mycket!
Den här tjejen har gjort 2 noveller eller storys innan den 'pågående'' och jag har läst dom och dom är helt fanastiska. Dom två första heter ''Way To Bieber'' och ''Remember When'' och den som fortfarande skrivs heter ''Lovemies''.
Så jag säger läs alla 3 för ni kommer älska dom!
.
Sidan jag vill tipsa er om heter waytobieber.blogg.se. Jag lovar att ni kommer älska alla 3 novellerna!
.
PS. Alla ni som läst/läser den förra novellen jag tipsade om (kidrauhlstorys.blogg.se) den här novellen kicks den novellens ass gånger 100! 1000 gånger bättre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback