You know you love me, I know you care

.
Taylor Swift songs is what every girl want to say
Justin Bieber songs is what every girl want to hear
.
Vet ni?? Justin Bieber's parfym Someday finns ÄNTLIGEN i Sverige!! :D Eller ja, bara på en svensk sida, inte i en affär - än! Men jag ska för i helvete ha den här parfymen!! Jag vet bara inte om jag ska vänta tills Thailand och kanske försöka hitta den där, för det kanske finns billigare eller så köper jag den på sidan för 316,50 kr.. Det är faktiskt inte dyrt. Fast frakten kostar 50 kr, så det blir totalt 371,50 men det är inte heller dyrt. Jag vill ha deen nuuu :(
.
.
Vill ni köpa parfymen så finns den HÄR! :)
Finns även Someday Body Lotion! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback