You may wait, but time will not

Tänkte blogga tidigare men blogg.se fucka upp sig, ladda skit långsamt och bara den sidan? Men nu så är det bra :D
.
Idag har de varit en bra dag, världens bästa Qui kom och hämtade mig imorse på sin moppe, och lämnade mig även efter skolan! Fick inte tillbaka SOn idag som vi skulle så kommer någon gång i veckan. På fredag tror jag.
.
Imorgon missar jag en del av idrotten och hela hälsan för jag ska (första gången jag är lycklig över det) till tandläkaren! För på hälsan så ska dom springa/jogga/gå 5 km! Och så ska jag cykla från vilsta till stan vilket tar ett tag, så ja. Och det betyder även att ajg måste cykla till skolan :( Ingen moppe åkning för mig inte imorogn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback