Hold your head high and your middle-finger higher

.
Känns mycket skönare nu, har spanskan klar, ska bara öva in den, men den är ca 30 sek lång, NOn kan man säga att den är nästan klar, ska bara förlänga och finslipa den lite, så det är bara SOn kvar! Vilket inte är så mycket för att jag känner mig mer eller mindre redo, har pluggat in alla orden i huvudet, har läst all text och fokuserat mig lite mer på olika saker!
.
Så nästa stora fråga äääär : Vlken film blir det att kolla på ikväll? Jag tycker det är skönt att kolla på en film innan man sover! :D Så, nu ska jag hitta en film, känner för något med Cam Gigandet eller Reese Whiterspoon! ;)


Hejsan jag har på börjat en novell om Eric Saade och det skulle vara jätte kul om du ville börja läsa den! :) har redan skrivit två kapitel :) Du hittar den här: http://perfectsaade.blogg.se/?tmp=23002803

2011-09-23 | 00:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback