A girl gotta do, what a girl gotta do

TANDSTÄLLNINGSFRIIIII!!! BEEEP - FEL! Jävla tandläkare sa fel förra månaden utan det är nästa vecka jag ska ta bort den! Nu gjöt dom mina tänder med en äcklig kall, mintig gegga. Fast det gjorde dom innan jag fick tandställningen också. Aja har liiite bråttom för mamma ringde nyss och sa att vi skulle åka och kolla på en sak. Vad vet jag inte men det första jag tänkte på var en katt? Konstigt jag vet men det var exakt vad mamma sa innan vi åkte och köpte Tussan (min förra katt). Men vi kommer inte köpa en katt nu, inte när vi ska till Thailand om mer eller mindre 2 ½ månad. Kanske en sån där stor träningsboll som mamma vill ha? Okej men vi hörs när jag kommer heeem!
.
Sån här boll jag menar. Sussi har en fast grå :)
OBS. Bilden är tagen från Google, har ingen aning om vem tjejen är!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback