"Are you free tomorrow?" "No, I'm fucking expensive."

Ah, jag har så tråkigt just nu. Vad har jag gjort idag då? Jo, skola först då, sedan var jag med Melissa :D Först var vi hemma hos henne, sen så åkte vi till biblioteket och pluggade, sen hem till henne sen klockan 8 kom pappa och hämtade mig. Hade en väldigt trevlig dag! Och sen efter det har jag bara ätit, duschat och kollat på TV. Och hållt på med datan - såklart ;) Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Men på morognen kommer jag förmodligen gå med Anton till skolan. Jaja, ska kolla TV nuuu!
.
VAMPIRE DIARIES SÄSONG 3 HAR ÄNTLIGEN FÅTT ETT DATUM TILL SVERIGE PREMIÄR :D Fats det är den 18 NOVEMBER :( Usch, så lång tid kvar :'(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback