Don't play with bitches who knows how to play it better

Fick en kommentar från Pernilla som sa att jag skulle lägga upp bild på mitt ''nya léende'' haha ;) Men visst gör jag det! Så glad för att min tandställnig är borta :D
.
Nytagna bilder, har pappas gamla tröja på mig som är för liten för honom så jag använder den som pyamas tröja, haha ni kan gärna ignorera den! ;)
Sen såklart en bild från absolut första gången jag såg mina tänder utan tandställning på 2 år :
Hos tandläkaren, hon skulle gjuta min skena som jag har på dom fösrta bilderna (ska sova med den) så då passade jag på att ta en bild ;) Har nån pappers skydd grej runt halsen, hehe.
.
.
Idag då så har jag varit i skolan, äntligen helg! :D Sen efter skolan var jag med Qui och Jessica och vi hrm, skulle plugga och vi pluggade lite SO sen pratade/skrattade vi bara och sen kollade vi på Burlesque ;) Haha, så blir det alltid när vi ska plugga. Så ska väll plugga mer imorgon. Påtal om imorogn så ska jag vakna 9, för halv 12 så ska jag och träna med morsan min. Ska ju bli .. kul. Blä, vill inte träna :( Aja, nu ska jag iallafall kolla sidor på the Internet! Godnatt! :)
.
PS. Vet ni hur svårt det är att inte vilja kolla på första avsnittet av Vampire Diaries säsong 3 som kom ut under natten?! Varenda TVD sida har ju såklart skrivit om den och länkat och har verkligen försökt att inte kolla eller läsa! Har lyckats bra med att inte kolla, ska vänta tills den kommer på TV men har läst liiiiite om den..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback