Everyone is superstars

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ni vet vad jag har gjort idag ju.. Såå skippar det! Nu på kvällen så såg jag A Cinderella Sory och gud vad jag älskar den filmen! Visste ni att det var den filmen jag och Melissa såg första gången hon sov över hos mig? :) Härliga minnen hihi ;) Just nu så kollar jag på något heeelt annat, Im Alive på Animal Planet. Såna som råkat ut för hemska djurattacker t.ex björn eller haj och överlevt. Lite läskigt är det.
.
Imorgon ska jag iallafall till landet, mormor och morfar är där och mamma, pappa och Gimmie följer med. Saknar faktiskt landet, har inte sovit där så mycket i år. Förra året sov jag där flera dagar under hela sommaren. Man kan bara slappna av där, inte behöva bry sig om något.. Skulle vara skönare om mamma och pappa inte följde med med tanke på omständigheterna.. .. Men det ska bli skönt imorgon. Och jag hoppas att någon helg/vecka snart ska det bli tillräckligt varmt så man kan sova där! Okej ska kolla på I'm Alive!


Kommer du fortfarande ihåg det? xD

2011-09-04 | 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback