Helvetes jävla hrmmm

Omfg, jag är så jävla arg just nu på min mamma! Jag skulle packa upp allla mina kläder in i min garderob och sen så ser jag att mamma lagt in en del kläder i min garderob, visst ingen big deal men jag hade sagt åt henne att inte röra mina kläder, för såklart så har hon lagt allt fel, och ändrat om i hyllorna!! Jag får panik då, när allt är fel för innan jag åkte till pappa förra veckan så hade jag lämnat allting helt perfekt i mina hyllor tills jag skulle komma tillbaka (kläder och sånt jag lämnat kvar) och då sa jag till mamma, inte elakt eller något, och undrade varför hon hade lagt in alla mina kläder fast jag sagt åt henne att inte röra dom och stänger sedan dörren och så kommer hon in till mig och säger en massa saker, och gör mig sur då ber jag om ursäkt men säger åt henne att hon vet att jag inte vill att hon rör mina kläder för allt måste ligga rätt, åt rätt håll och allt, men ändå gör hon det och det gör mig arg! Jag är lite av en perfektionist när det gäller min garderob, det gör inget om jag slänger in kläder, eller jag lägger lite fel men jag får panik när någon annan gör det! Jag menar skulle inte min mamma eller någon annan bli sur om jag kom och ändrade på allt i hennes garderob?! Och det som också gör mig sur är att HON blir sur på MIG för att hon ändrat och lagt fel i MIN garderob!
.
Ärligt jag klarar inte av det här, jag vill till pappa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback