He's cute! *Turns around* Okay I'll take that back

Titta vad super små converse vi hittade idag haha! Storlek 22 var det :) Så söta!
.
Lång dag idag! Först skola då till fyra, sen Tuna Park i ca tre timmar med Qui! Hittade inget riktigt, var alldeles för trött för att orka leta! Och glömde kortet hemma så hade inte så mycket pengar! Men Qui hittade en tröja iallafall! Nu har jag precis duschat och ska snart kolla på tv, kan ju inte gå och lägga mig eftersom jag har blött hår, sen är jag inte så trött heller.
.
Men vet ni vad jag ska göra? Jag ska skriva om mina resor! Inte i ett inlägg utan flera, men skriver ett idag! Dels för att jag ska till Thailand, jag älskar att prata om mina resor och för att Qui sa att det skulle vara en bra idé! Så jag ska göra det efter det här inlägget! Men bara så ni vet, några kan bli lite långa haha! ;) Och på mina senatse resor så har jag även bilder jag kan visa! Inte alla dock, eftersom på bara Turkiet är det säkert 300 bilder haha! Men ja det ska väll bli kul? :) För mig iallafall hihi! Okej ska skriva nuuu!


det är en jätte bra idé kommer att läsa din blogg 24/7 haha! :D kram!

2011-09-08 | 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback