i do what i want when i feel like it

Ytterst fin bild på mig, när jag besöker ett jääätte akvarium :) Haha ne, Qui's Photobooth ;)
.
Vaknade för ca en timma sedan men gick inte upp förns åtta. Och när klockan var åtta så trodde jag den var nio så jag fick panik i ca 10 sekunder sen kom jag på att den var åtta. Hehe. Jaja, idag är det skola, för dom flesta, och mig med! Jag börjar kvart i tio idag, men ska dra typ kvart över nio. Då får vi se om jag ska gå själv eller med Anton. Jag vet inte om han är hos sin mamma eller pappa.
.
Den här veckan kommer vara lite packad, eller ja alla dagar förutom idag och imorgon. Onsdag är det Sussi's födelsedag och jag ska till tandregleringen för att ta bort min tandställning där uppe.
Torsdag så ska jag till skolsyster, man fick brev hem att hon ska kolla sne rygg (inte för att jag har det).
Fredag så ska jag till Pär-Magnus. Och resten av tiden går jag i skolan. Ja, det är väll min skolvecka mer eller mindre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback