I really don't want to talk about it

Okej skoldag idag! Efter skolan var jag iaf med Jessica och så gick jag på en lång promenad med Gimmie! :) Det känns som om det är torsdag idag. Men imorogn är det onsdag och vet ni vad det betyder?!?!?!??!?!??! JO att jag ska ta bort min tandställning där uppe :D:D:D Jag är skit nervös över det.. Tänk om jag har fått typ märken efter den? Eller att jag har borstat tänderna fel? Tror man får bleka tänderna eller typ slipa bort det? Men jag kommer vara tandställningsfriiiiiii! Även om jag kommer ha en plast skena som jag ska sova med i flera år, och ha den i i ungefär 1 eller 2 dagar.. Åh jag är såå nervös men så glad! :D Okej ska kolla mer på The Bing Bang Theory! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback