If only school was as easy as half the girls in it

.
Just nu : Kollar på en av mina favorit pogram : Jersey Shore! Fast det är vääldigt gammalt avsnitt! Igår var mycket bättre, när dom var i Italien :D jag har inte hållit koll när dom nyaste avsnitten är, eftersom Jersey Shore visas varje dag på MTV klockan 21.55. Men ska se nästa italien avsnitt för förra var skit bra! ;)
.
Efter det ska jag sova och imorgon är det skola igen, såklart, och efter skolan ska jag och Jessica plugga engelska här! Sen så vet jag inte vad jag/vi ska göra :)
.
Och just nu så har jag ett jäkla sår i min kind för ''spetsen'' av tandställningen har åkt bak och det blir vasst! Men ska ju till tandregleringen på onsdag så dom kan säkert fixa det då. det är fett läskigt, jag tror alltid att dom ska råka klämma min kind när dom har den där tången och drar med! En råkade nästan göra det en gång.. Jag har typ 2 tandläkare (haft dom i två år och vet jag vad dom heter? Nej) och en av dom suuuuger. Hon är så klumpig. Okej hakade upp mig på väldigt intressanta grejer nu hehe.. Okej ska kollaaaaaaa nuuu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback