if you could read my mind, you'd be in tears

Just nu så badar mamma och det är inget bra på tv så då passar jag på att blogga! Dagen har varit helt okej faktiskt, fast blev lite sur på hemvägen för mitt blodsocker var så lågt haha. Oooch då hjälper det ju inte att Jessica ska vara lika envis som jag och käfta emot när jag skriker på henne att hon ska skynda sig...! Hehe.. ;)
.
Nyss har jag och mammat kollat på filmen ''Letters to Juliett''! Det är en av mina favorit filmer faktiskt, den är väldigt fin :)
.
Imorgon så ska mkin kusin lovisa och morbror Jonas komma hit och fika men innan det så ska jag och mamma på Body Balance halv 12. Kanske blivit bättre sen förra veckan. Har ju faktiskt tränat lite den här veckan! Igår kunde jag stå/ligga plankan i 53 sekunder! Och började inte typ ''skaka'' för än efter 20 sekunder! Haha låter så lite. Men jag är på god väg! :D Okidoki ska kolla på Animal Planet och kanske kolla på vampire diaries, om jag inte sparar det till imorgon :) Okej kanske kollar 1 eller 2 avsnitt idag ;)
.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback