Iiiiiiiiiiiiiiiiiih

OH MY FUCKING GOD! Den här dagen har jag nu längtat till sen två fucking år tillbaka!
JAG SKA TA BORT MIN TANDSTÄLLNING NUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
Så jävla glad :D Har tid exakt nu (vilket betyder att detta är ett tidsinställt inlägg, haha skrev det den 31 Augusti ;))
.
Vill även gratulera Susann Ek som fyller 15 år idag (!!) men det skriver jag om i ett ''riktigt'' inlägg snart (om jag inte redan gjort det haha)!! SÅÅÅÅÅ GLAD :D
.
PS. Godaste maten i skolan idag också!! Spaghetti och köttfärsås :D
Fan vad bra dag!
.
UPDATE : FEL! Har fortfarande tandställning i 8 dagar till..


Hej du!

Tänkte bara säga att jag börjat skriva på biebereye.blogg.se igen, så ifall du känner att du vill fortsätta läsa att det bara att checka in bloggen! Kram!

2011-09-07 | 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback