I'm driftin away like a feather in the air

.
Ser ni vilket GIGANTISKT mörkt moln det är? Så har det varit hela kvällen. Och massa regn, som tur är ingen åska eller blixt!
.
Pluggade idag med Qui och Jessica i ett antal timmar, sen så gjorde jag ingenting i nån timme, då skulle jag precis duscha, då ringer pappa och säger att jag måste ju komma och hämta cykeln eftersom jag ska cykla till stan imrogon. Så måste gå ner till bilen, där pappa väntar - åka och hämta cykeln, åka tillbaka till mamma och sen duscha och packa ner gympa kläder! Och göra min träning, vilket jag skippade, börjar bli slarvig med det där.
.
Och nu sitter jag även om smsar med Melissa och kom på exakt vad hon är! Hon är en panda. Hon har svarta och vita hårstrån, och hon är asiat, precis som en panda! Åh och glöm inte super duper söt ;)
.
Min lilla pandis! :)
.
Förresten, kanske ska ta och göra nästa ''del'' i ''Mina resor''?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback