I'm the type of person that eats more than 3 times a day

.
Just nu : Fucking orkan ute, skit läskigt ju. Det har faktiskt blåst som fan ute. När det har blåst framifrån har det allvarligt talat varit svårt att gå, man saktades ner av blåsten. Dumma vinter som kommer också, som gör allt mycket värre. Blåser iskalla vindar. Okej ingen väder blogg det här inte,
.
Nu på eftermiddagen var jag först i skolan på utvecklingssamtal, gick ganska bra. Var inte så  mycket att prata om. Sen efter det gick jag och mamma till stan! Fick med mig hem : 1 par jeans, 1 linne och 3 BH:ar! Käkade även middag på Subway ;) Sen efter att vi kom hem har jag bara kollat på TV och städat i mitt rum!
.
PS. Ledsen för den dåliga uppdateringen, skolan, TV, plugg, vänner, familjen, andra sidor på datan m.m. tar upp all min fritid!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback