Love isn't complicated, people are

.
Har varit på stan med mamma idag, fikade på Smak och fick med mig en vinter jacka, 2 par skor och även fyra nagellack från Kicks! Haft en bra dag idag, varit ganska varmt idag, inte så dåligt i Skjulsta och fick nya saker! Älskar bra dagar :D Det enda som är dåligt är att mina föräldrar beter sig som 5 åringar.
.
Men dagen är inte slut än. Måste göra NO och SV, duscha, övning, och gud vet vad.
.
Måste även påpeka att inlägget om att ajg belv så sur igår på mamam, kanske låter som om jag är värsta elaka  och bortskämda tjejen men det är jag inte! Jag blev bara så sur, men jag älskar min mamma mer än något annat i hela världen, hon och min pappa är dom viktigaste personerna i mitt liv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback