My Life. My choices. My mistakes. Not your business.

Blev klar med NOn så har skickat den till Nina! Jag bytte fråga till ''Varför blev det liv på just våran planet?'' och jag skrev, tills det blev ca en A4 lång. Hoppas jag får G iallafall haha!
.
Okej men min stora fråga nu är : Ska jag stanna uppe mellan 02.00 och ca 03.00 för att kolla på Vampire Diaries 03x03 (Säsong 3 avsnitt 3) när det kommer ut, i USA, eller om jag ska vänta tills efter skolan? Fast det är ju fredag imrogon och då kanske jag ska göra något? Jag tror jag ska vänta uppe. Fast det är så sent och jag börjar 09.00 och ska möta dom andra 08.25 vid ICA och om jag då sover klockan 03.00 kommer det vara jätte svårt att vakna. Fast jag stannade uppe till 05.00 och började typ 09.00 nån gång förut när jag kollade på en gala.. Och nu har vi ju inga lektioner direkt. Fast man kan inte komma försent. Jag menar vad gör vi om vi missar bussen imorgon? Eller ja, det är bara att gå snabbt hem och cykla i värsta fall.
.
Nej jag kommer bara att ha sovit i tre timmar då och jag hatar när man sovit för lite. Jag går och lägger mig nu, och så kollar jag imrogn när jag kommer hem, då kan jag kolla vilke tid jag vill eftersom det är lördag!
.
Haha onödigt inlägg! Ja, men en blogg är ju en ''elektronisk dagbok'' så det går väll an! ;) Godnatt på er!


hahhaa förstod inte ett skit efter 3 raden

2011-10-02 | 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback