Reading texts half asleep is like looking into the sun

Okej nytt inlägg innan Kina del 2! Min dag : Skola, hemma, data/TV, film med pappa. Vi kollade på Ice Age 3! Den var bra, väldigt rolig ibland haha! I skolan var jag hos Pär-Magnus idag, det gick väldigt bra! Sen har jag hoppat över min träning idag och igår så måste kanske göra nu och dubbelt imorgon, jag ska göra 5 dagar i veckan, minst.
.
Just nu känner jag bara för att åka till landet och sova där resten av veckan.. Med mormor och morfar. Imorogn ska jag ju till Sussi och det ska bli jätte kul men på söndag så tänker jag bara vara hemma. Kanske åker till Tuna Park med pappa en timma eller två för att köpa pyamaser och sådant som jag kan ha här hela tiden så slipper jag packa så mycket. Eller om jag åker med mamma. Fast hon kanske jobbar.
.
Jag längtar till nyfors, jag känner mig mer hemma där. Åh vad jag önskar att mina föräldrar inte skulle separera.. ''Life's a bitch'', then you die, stämmer väldigt bra. Okej lovade er Kina, ni ska få kina!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback