Shit happens, I mean look at your face..

Otroligt tråkigt :
.
10 Saker ni (kanske) inte vet om mig :
1. Jag är beroende av hudkräm. Är jag torr får jag panik
2. Jag kan gå helt plötsligt och bara känna att jag måste tvätta händerna, dag eller natt spelar ingen roll
3. När jag var liten så sa jag alltid att jag var ensam barn för det har alltid känts som det
4. Min favotit färg har alltid varit antingen rosa eller blå
5. Mitt självförtroende suger, även om vissa dagar kan jag gilla mig själv
6. Thailand (som jag ska till i december) kommer bli det 10e landet jag besöker
7. Jag har inte varit utomlands med pappa sen jag gick i 2an
8. När jag gick i 6an skolkade jag mycket
9. Jag kan inte sköta växter, dom dör alltid. En blomma i mitt rum hos pappa, har jag haft i ca 2 veckor och den är död. Kan bero mycket på att jag inte alltid drar upp persienerna.
10. Jag och min kusin Robert var ganska tajta när vi var yngre, nu kan jag knappt prata med honom
.
Inte jätte bra hemlisar då haha. Men ja det tog en stund och det var roligare än ingenting! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback