things aren't the way they were before

Okej nu kan jag blogga lite mer! Hittade ingenting på min och mammas lilla ''shopping''. Jag hade rätt, vi åkte och köpte en sån där träningsboll, och så till nåt Nightmare Outlet, men dom hade ingenting. Ingen katt kom med hem iallafall haha!
.
Just nu kollar jag på True Talent men det var tråkigt nu. Inte alls kul längre. Och enda filmen som är ikväll är Romeo must die, jag har inte sett den men den verkar dålig.
.
Min arm gör lite ont, haha kanske hållt på med datan för mycket, skulle vara typsikt mig. Jag har alltid sådan otur, japp oturs människa här! Jaja ska kanske kolla på nån film jag har på datan nu!


och du är vår tröga lilla blondin!

2011-09-07 | 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback