Twice a year, I would love if I had a 6 month vacation

Okej, lovade er fortsättning på Kina idag, kommer efter det här inlägget!
.
Och mer ''info'' om förra inlägget är att min älskade lilla kattunge (okej hon är 3 år men hon är så liten och jag kommer alltid se henne som en kattunge) kommer avlivas på måndag.. Det beror på att hon protesterar mot att hon inte får gå ut (vi bor ju på tredje våningen både hos mamma och pappa) och protestera gör hon genom att kissa på möbler, flera gånger har hon kissat i Gimmies 600 kr bädd, men det har vi försökt att hon ska sluta med men då igår natt kissade hon på mina kläder jag hade på golvet, och även i en av mina väskor. Och det var inte lite kläder, utan många som luktade kiss, och katt kiss stinker som fan, så pappa ska tvätta dom två gånger imorogn och det är bara att hoppas att lukten går bort. Katt kiss har en väldigt stark lukt som är svår att få bort. Och vi är jätte rädda att hon ska kissa i t.ex min säng som kostade över 3000, sofforna som kosta runt 10.000 eller något annat. Men jag älskar min Busan jätte mycket och jag hade hellre sålt henne till någon annan, men när en katt har börjat kissa inne så brukar dom ofta fortsätta med det även i nästa hem och även om dom får som dom vill. Pappa ingde veterinären idag och hon sa även att att katter kissar inne är den största anledningen till att katter avlivas, för det går inte att få dom att sluta.
Och även om jag hoppades på kanske 10 år med Busan så är jag väldigt glad över dom tre som jag har fått! Busan är minst sagt speciell. Usch nej nu tänker jag inte skriva mer för jag blir bara ledsen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback