What could you do?

Just hemkommen från skolan!
Haha alltid när jag hör eller tänker den meningen alltså början ''Just hemkommen'' så tänker jag på en bild i mitt bebis album som är på mig och morfar med texten : ''Just hemkommen från BB och redan morfars tjej'' ;)
.
Men ja, jag har precis kommit hem från skolan, har bara hunnit gått på toa, kollat fb och gosat lite med min katt! Helt okej skoldag faktiskt, förutom att jag är väldigt förkyld, min näsa är täppt och jag nyser och är snuvig
(Någon frågade mig förut vad ''snuvig'' betyder och då kan jag säga att det är samma sak som snorig (på ett ungefär) Men jag tycker snorig låter så .. äckligt, så jag säger alltid snuvig istället haha)!
.
Okej men ska kolla några sidor nu, eller så kollar jag på TV!


Hej! Jag är intresserad på att köpa katt och så har jag sett på din blogg att du har en! Jag undrar bara vart har du köpt henne/honom? :)

2011-09-05 | 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback