"Wow, you've grown!" "Well.. Yes.. That tends to happen."

Busy day. Började kvart i nio, jag vaknade 20 över 8, så stressade på morgonen, slände bara på mig några kläder, borstade tänderna och slängde mig på cykeln! Som tur var kom jag bara 5 minuter sent. Sen klockan 11 kollade vi på någon föreställning, dom dansade och jag vet inte vad, tråkigt var det iallafall, med några undantag. Sen efter skolan cyklade jag, Jessica, Michaela och Madde ner till stan och var där i ca en timma, sen cyklade jag hem i regnet och när jag precis kommit upp för första trappen så kommer pappa som var påväg till Ica Stenby för att handla så jag följer med honom och fick en Ben & Jerrys!
.
Har nyligen ätit kycklingsallad med currysås och det är supergott! Snart ska jag och pappa äta en vanlijlängd, en sorts avlång bulle med vanlij kräm-aktigt på. Det är skit gott!
.
Ska kolla på Simpsons : The movie senare klockan nio :)


Din blogg är jätte fin :) När kommer nästa sk. del av mina resor`? Dom är verkligen roliga och intressanta att läsa! :)

2011-09-21 | 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback