You're like a penny: two-faced and worthless

Ledsen för dålig uppdatering, men ja, om ni läst dom senaste 2 inläggen så ser ni att jag varit, inte sjuk men mått dåligt. Hade jätte huvudvärk igår, och har lite idag. Men min dag har inte varit helt värdelös, som tur är! Natur skola var väll inte det roligaste, men jag gillar min grupp och dom jag känner som jag är med - alltså Jessica, Ebba och Oscar. Sen efter skolan, var jag först med Qui, och sedan efter Melissas hemspråk så gick vi och åt pååååå Siam :D Dom lyssnade ÄNTLIGEN på mig! Och dom gillade det ;) Jaja, ligger efter med NOn eftersom jag inte kunde göra den igår, eller iförrigår och det är ingenting på TV så då är det väll bra att passa på?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback