Boobs are like the sun. Okey to look at, dangerous to stare at. But that's what sunglasses are for.

JAG HAR PANIIK! Jag har ingen hudkräm kvaaaar! Hur ska jag göra nu, när jag vaknar, när jag duschat, efter typ 70% av alla gånger jag går på toa?! Jag är beroende av hudkräm och den är sluuut! Om inte pappa eller amanda har någon då dör jag. Seriöst DÖR! Jag klarar inte av att vara torr, jag sitter här just nu och freakar ut. Dumma pappa som sover.. Och amanda som sover hos en kompis.. Ska leta igenom hutchen i badrummet efter en hudkräm.. Men den kommer inte vara min, utan säker nån helosan eller annan dålig, inte bra som min... Åh jag skulle kunna gråta.
¨
Aja, just nu är jag jävligt trött. Jag har spelat Zelda i nästan 10 timmar. Jag kommer ihåg inte riktigt ihåg, har lite blackout's haha.. Fast jag kan inte riktigt räkna med 3 timmar för jag gjorde inte så mycket, men ändå ungefär  8-11 timmar har jag spelat idag. Jag och pappa brukar spela i ca 5-6 timmar varje gång vi spelar och förut när vi bodde på stavangergatan så spelade vi nästan varje dag. Vi båda är riktiga nördar haha..
¨
Iallafall, imorgon ska jag upp vid 10 (jippi!!) för klockan 12 hämtar morfar mig och jag ska duscha. På förmiddagen ska jag, morfar, jonas och lovisa åka till en hunduppfödare för jonas och lovisa ska kolla på hund och eftersom jag kan en del om hundar så vill dom att jag ska följa med. Sen runt 16 så ska jag tillbaka till mormor och morfar för då ska jag, mamma, mormor, morfar, jonas, lovisa, mats och robert äta påskmat. Imorogn är nämnligen enda dagen alla kan tillsammans. Så jag komemr ha fullt upp imorgon. På kvällen ska jag och pappa kanske spela zelda igen.
¨
Aja haha, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback