мы должны действительно взять ту же историю снова?

Min favorits man är med 95% chans död.. :(
¨
Sitter här och är super ledsen! :( Jag kollade på Desperate Housewives och jag tror att en viss man är död! Åhh jag blir så ledsen för han och hans fru är mitt favoritpar på Wisteria Lane! Åhhhh jag kommer börja gråta, han får inte vara död, han är ju en huvudkaraktär! Men jag har tyvärr kollat på datan om nästa avsnitt och då står det om en begravning för en av Wisteria Lane's älskade karaktärer så jag tror med 95% att han är död. Åh jag hatar skaparna/regissörerna/manusförfattarna av DH just nu. Dom kan gå och hänga sig för jag älskar mannen och hans fru! Arghghgh okej nu är jag ledsen OCH arg!
¨
Iallafall, imorgon blir det en skön dag, är i skolan i ca tre timmar och sedan slutar jag halv 12! Så skönt! Okej men ska ta och gå och lägga mig nu faktiskt. Tror jag haha.. Kommer säkert sitta uppe till 01.00 för att jag kollat på 1D videos.. x) Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback