Girl:"Who's Justin Bieber?" Beliebers:"YOU DON'T KNOW JUSTIN BIEBER?!" Girl:"Who's One Direction?" Directioners:"No one, i heard they suck."

Jag har så tråkigt just nu, mamma kollar på nått jäkla dåligt pogram, ''Hjälp, vi flyttar ihop'' eller nått sånt tror jag det hette.. As tråkigt! Så jag gick in i mitt rum och nu hade jag tänkt välja kläder till imorgon, byxor har jag men jag kan inte välja tröja.. Jag tänkte ha mina vit-vita converse imorgon och jag har svarta byxor så ska hitta nån snygg tröja! Svårt val, svårt val. Känns om om jag inte har nån tröja alls fast jag har lagt fram typ 15 stycken haha..
¨
Aja, ska lyssna på 1D och sedan välja. Tänkte måla om naglarna också, tror det blir svart igen. Min favoritfärg på naglar!
¨
Update: Okej, det här inlägget kändes vääääldigt tjejigt haha.. x)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback