"HAHAHA you blinked!"..."Of course I blinked, you clapped your hands in my face... Idiot.”

Sitter och kollar på Get Smart, en as rolig film! Pappa är och gör nått på jobbet och Amanda är hos en kompis så jag är just nu ensam hemma! Meeen jag tror att jag hör pappa, så haha jag är nog inte ensam längre.
¨
Engelsa Nationella gick ganska bra, kändes det som iallafall, så jag är nöjd. Sen efter det har det varit en rätt vanlig dag, fast SO lektionen var rätt rolig. Efter skolan har jag mest gosat med Porsche. Det är en hund min syster är hundvakt åt. En chihuhua valp, jätte söt. Jag gillar inte riktigt chihuahuor men han är faktiskt mysig.
¨
Okej men nu ska jag kolla på filmen sedan plugga mer och så jaa, det vanliga! Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback