"How old is your baby?" "36 months." WHY CAN`T YOU JUST SAY 3 YEARS OLD?!

Åh vilken rolig förmiddag det har varit! Hunvalpen som Jonas och Lovisa skulle titta på var en Shetland Sheepdog men tror ni inte att dom hade fransk bulldog och  fransk mastiff?! Åh jag dog! Det fanns en liten fransk bulldogs valp och åh herre gud jag trodde inte att jag skulle komma ut därifrån levande. Jag älskar ju stora hundar, men fransk bulldog (och engelsk) passar in i den kategorin haha! Åhh vad jag bara åhh finns inga ord! Jag är så glad just nu!
¨
Fast väldigt hungirg, så jag ska ta och värma den där pizzan i kylen från igår!
¨
Just ja, ni ska bara veta hur glad jag är just nu!!!! JUSTIN BIEBER OCH ONE DIRECTION VAR I STUDION TILLSAMMANS!!!!! FATTAR NI VAD DET BETYDER?! ATT DOM SKA GÖRA EN LÅT TILLSAMMANS!!!!!! :DDDDDDDDD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback