I hate it when i make plans, get exitted and my mum says no.

Ska jag vara helt ärlig så har jag inte gjort ett skit idag. Vaknade kvart i tre, kolla på tv/höll på med datan/gosade med gimmie, kollade på harry potter, åkte till lyan med pappa för att se hans nya motorcykel och sedan handlade vi. Sen när vi kom hem kollade vi på Evan den allsmäktige och började kolla på Poseidon men orkade inte så han gick och la sig och jag gick in i mitt rum och håller nu på med datorn. Jag är bara nöjd att jag har varit ute idag. Så jaa, kommer nog inte sova så bra inatt, sov så jävla dåligt natten tills idag.
¨
Imorgon ska jag iallafall göra något. Jag, Amanda, pappa, kanske Tomas och Anders (mina kusiner) ska till farmor imorgon och äta påskmat! Det ska bli kul! :D Sedan efter det vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen slappa.
¨
Aja, hörs senare, eller imorgon! Om det blir imorgon så godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback