I hate it when I wake up in the middle of the night, and my brain goes, "You know whats a good movie? Paranormal Activity"

Är rätt glad just nu. Det har varit en bra dag, varit rätt trött bara med tanke på att jag spelade Zelda igår i ca 9 timmar men annars har allt gått rätt bra! Nyss så hittade jag även flera nya One Direction noveller som var ganska/väldigt bra! :D Och så lyssnar jag såklart på 1D på spotify! ;D Går knappt en dag utan att jag lyssnar på dom!
¨
Det tråkiga just nu är att jag inte fått hem mina beställda böcker från cdon än, men eftersom det är påsk helg så tar det lite längre än vanligt.. Så trååkiiigt! Aja, nu ska jag kolla om någon sida har uppdaterats men annars kanske jag ska ta och sova! Så godnatt på er!


Hejsan! :D Nu är kapitel 2 ute i novellen och jag hoppas du kommer läsa och kommentera om vad du tyckte :D Du hittar inlägget här: http://justindrewstories.webblogg.se/2012/april/kapitel-2-i-can-be-selfish-youre-so-impat-1.html#comment



Stora kramar!<3

2012-04-06 | 00:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback