I tried to send you something sexy but the mailman told me to get out of the mailbox.

Har varit vaken sedan 12 och just nu, när klockan är halv 3, står pappa och lagar mat. Vi hade en liten olycka här hemma också, pappa skar sig på en köttkniv, det sprutade verkligen blod. Så då tog (faktiskt) jag över matlagningen tills han kunde igen. Yepp, så nu kommer maten bli väldigt god, jag menar jag var ju fakiskt med och gjorde den! ;) Hahah skoja bara, förstörde den säkert. Nej, så dålig är jag inte på att laga mat haha, är faktiskt helt okej. Tycker bara inte om att göra det under tid.
¨
Just ja, vet ni vad jag kom på igår natt? Att det inte var något Vampire Diaries avsnitt i fredags. Men jag kom även på att det är ju paus! Tills 19 april, alltså nästa vecka. Och vet ni hur BRA det avsnittet kommer vara?! Jag har sett trailern typ 5 gånger och mitt hjärta håller på att explodera varje gång! Ahh, längtar så mycket!! Dumma pauser.
¨
Aja, nu ska jag iallafall kolla på tv, klockan kvart över fyra så är det Harry Potter och Fenixorden! Ska defenitivt kolla! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback