If you finish a comeback with 'Bitch', it instantly becomes 1000x more powerful.

Äntligen lov helg! Känts som om det skulle vara lov hela dagen idag, och inte har det känts som fredag heller, mer onsdag eller torsdag. Skit konstigt. Just nu sitter jga iallafall och nästan däckar framför datan men klockan är bara kvart i ett? Fast har iochförsig varit trött hela veckan, fast jag varit pluggfri. Nej, det har varit en konstig vecka den här veckan. Hoppas nästa blir bättre, fast då börjar pluggandet igen. Har ju en massa nationella.. Åh vad jag längtar till sommarlovet..
¨
Så, fredag den 13e har det varit idag. Någon som haft otur? Inte jag faktiskt! Haft en ganska lyckad dag, kan kalla mig själv såsmästare för jag gjorde en grym brunsås på hemkunskapen idag. *High five* hahah...
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra men 16.30 ska jag till stålfors (whohoo) för att gå och lyssna på min kusin Lovisas uppvisning. Hatar att dom har det i min skola, jätte kul att tvingas gå dit på en lördag.. Aja, vad gör man inte för sin största beundrare? ;) Haha, ne godnatt på er!


super fin blogg! :D

besök gärna min novellblogg om 1D! :D

2012-04-14 | 10:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback