It’s annoying when someone assumes I’m giving them an attitude when I’m not.

¨
Sitter här och har det lite tråkigt. Klockan är 23 och jag vet inte vad jag ska göra. Hade tänkt stanna uppe till 12 för att logga in och kolla om jag kommit in på min linje på gymnasiet - Vård & Omsorg. Detta är bara preliminärt (vet ni hur svårt jag har när jag ska säga det ordet haha?) och vi får reda på det ''riktiga'' i sommar, dock är det fortfarande nervöst. Ni kanske inte visste men alla 9or får alltså reda på imorgon (12 april) om dom kommit in på något gymnasium, dock bara preliminärt och kan ändras om man sänker/höjer sina betyg innan 9an är slut. Man får även snart göra om sitt gymnasieval nu i april om man ändrat sig. Jag kommer inte ändra någonting på mina val då jag är nöjd med dom. Så jag önskar alla 96:or lycka till med gymnasiet!
¨
Trög jag är som glömt bort att jag fått mina 1D böcker som jag kan läsa tills klockan blir 12! Så ska borsta tänderna och sedan läsa i den första boken! Godnatt på er! Kanske slänger in ett inlägg sedan om jag ''kom in'' på min linje eller inte haha..


sv: im a foodaholic cant help it ;) ja du är snäll, jag med för den delen då jag stalkar din blogg höhö

2012-04-12 | 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback