Me: HEYYYYYY!!!" Friend: " Hi..." Me: "Well fuck you then.

Åh min lilla syssling Maya var så jäkla sööööt! Dum som jag är var jag så betagen av henne och kunde inte sluta gosa med henne att jag jag glömde hämta mobilen för att ta kort på henne.. Men som tur är så tog morfar kort med kameran så ni får se dom när jag får bilderna, det borde inte ta så lång tid! Eftersom jag är svensk och allt det där så kanske ni tror att hon ser svensk/engelsk ut but you are wrooong! Hennes pappa kommer från Nigeria så hon är mulatt! Hon har så fina bruna ögon med silkeslent, super lockigt brunt hår! Hon är så söt. Och så gosig, hon skulle pussa på en hela tiden fast hon bara är 5 månader! Ahh, nu längtar jag till London ännu mer, kommer inte få träffa henne förns om 2 månader :( Linda och Maya åker tillbaka till London på lördag nämnligen.
¨
Åh min lilla Maya! Iallafall, har varit en lång dag i skolan, hade ute gympa i regnet och vi fick springa mer än 2,5 kilometer. Inte kul. Nu ska jag kolla på tv så hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback