Overpacking because you "might need that shirt."

Äntligen mina!
¨
Haft en pretty good dag idag. Slutade 11.35 och då så gick vi (jag, jessica, sussi och michaela) och åt i matsalen och vi satt rätt länge där faktiskt. Sedan så skulle Michaela och Sussi till banken och jag och Jessica skulle hem så ja, vi åkte servicelinjen hem haha! Den stannar ju utanför mig så det var lugnt! ;) Haha, as roligt var det, jag och Jessie satt ocg garva hela vägen hem. Och så när vi kom hem var vi hos mig ett tag sedan hem till henne ett tag och så gick vi till Ica och köpte en Ben & Jerry's och sedan skiljdes vi åt. Sen dess har jag kollat på tv och bara slappat.
¨
Vet ni vad som kommit hem i min brevlåda idag?! (Okej ni kan nog redan gissa det haha) Mina betsällda One Direction böcker! Forever Young och Dare To Dream! Ahh, så fina bilder och en massa saker. Ska läsa dom ikväll. Blev så glad när jag såg att jag hade fått dom och t.o.m Jessica blev as glad och bläddrade igenom dom och kollade på varennda bild haha! Love it!
¨
Okej men nu så ska jag äta Ben & Jerry's och kolla på en film eftersom 1. Jag är ensam hemma tills typ halv 10 och 2. Pluggfriiiii!


Kika gärna in i min novell blogg och säg vad du tycker om den :)

2012-04-11 | 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback